• Kino Púchov
  • kultura@puchovskakultura.sk
  • 042/285 2403
kultura@puchovskakultura.sk 042/285 2403
Divadlo Púchov
  • ÚVOD
  • PROGRAM
    • AKTUÁLNY PROGRAM
    • MESAČNÝ PROGRAM
  • DIV.SÚBORY
    • Divadlo M
    • DDS Ochotníček
    • DDS Trpaslíci
    • Divadlo Makyta
    • Bábkarsky súbor D121
  • TAN.SÚBORY
    • FS Váh
    • FS VÁH SRDCOM
    • DFS Púchovček
    • DFS Biela voda
    • Prípravka pre DFS
    • ŽSS Púchovčanka
  • KURZY
    • Zoznam kurzov
    • Prihláška
  • O NÁS
    • Divadlo Púchov
    • Púchovské noviny
    • Župný dom
    • Prenájom priestorov
    • Cenníky
    • PREVÁDZKOVÝ PORIADOK AMFITEÁTER
    • Zverejňované dokumenty
    • Plán verejného obstarávania
    • Mapa stránok
    • Ochrana osobných údajov
  • PÚCH.INF.CENTRUM
  • KONTAKTY
 SEN KAŽDEJ ŽENY
SEN KAŽDEJ ŽENY

ČAJ PRE SENIOROV - máj 2025
ČAJ PRE SENIOROV - máj 2025

TRI TVORIVÉ TVORY  + ŠPECIÁLNY HOSŤ JAKUB GULÍK
TRI TVORIVÉ TVORY + ŠPECIÁLNY HOSŤ JAKUB GULÍK

EUROPEAN MIME FEST  THANKS MILAN SLADEK
EUROPEAN MIME FEST THANKS MILAN SLADEK

MDD v Púchove 1.6.2025
MDD v Púchove 1.6.2025

CHLAPSKÝ RAJ
CHLAPSKÝ RAJ

  KOLLÁROVCI
KOLLÁROVCI

PRÁZDNINOVÉ LETNÉ DENNÉ TÁBORY 2025
PRÁZDNINOVÉ LETNÉ DENNÉ TÁBORY 2025

„ADELA  A ŠTYRIA CHLAPI“
„ADELA A ŠTYRIA CHLAPI“

JAN KRAUS - POVIEM VÁM, NA ČO SA MÁTE OPÝTAŤ - ONE MAN SHOW
JAN KRAUS - POVIEM VÁM, NA ČO SA MÁTE OPÝTAŤ - ONE MAN SHOW

    Facebook

    Kde nás nájdete

    Divadlo Púchov
    Hoenningovo námestie 2002
    020 01 Púchov

    Naplánovať trasu
    • 042/285 2403
    • kultura@puchovskakultura.sk
    • Facebook
    • Instagram

      Informácie

      • Pomocník
      • Online predaj vstupeniek
      • Doručenie vstupeniek
      • Nastavenia cookies

      Pre návštevníkov

      Pokladňa je otvorená 30 minút pred začiatkom prvého predstavenia v aktuálnom dni a zatvára sa 15 minút po začiatku posledného predstavenia.

      Kde nás nájdete

      Divadlo Púchov
      Hoenningovo námestie 2002
      020 01 Púchov

      Naplánovať trasu
      • 042/285 2403
      • kultura@puchovskakultura.sk
      • Facebook
      • Instagram

        Informácie

        • Pomocník
        • Online predaj vstupeniek
        • Doručenie vstupeniek

        Pre návštevníkov

        Pokladňa je otvorená 30 minút pred začiatkom prvého predstavenia v aktuálnom dni a zatvára sa 15 minút po začiatku posledného predstavenia.

        • Pomocník
        • Online predaj vstupeniek
        • Doručenie vstupeniek

        V prípade problémov so vstupenkami

        Pozrite sa, či riešenie na Váš problém nenájdete v zozname najčastejších problémov:

        Chcel by som stornovať vstupenku

        S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: kultura@puchovskakultura.sk alebo 042/285 2403. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

        Chcel by som vymeniť vstupenku za iné predstavenie/čas/deň/mesto

        S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: kultura@puchovskakultura.sk alebo 042/285 2403. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

        Chcel by som vymeniť zakúpené miesta za iné

        S Vašou požiadavkou sa prosím obráťte priamo na nás na pokladni alebo na: kultura@puchovskakultura.sk alebo 042/285 2403. Podmienky storna vstupeniek nájdete aj vo všeobecných obchodných podmienkách.

        Je potrebné vstupenky vytlačiť?

        Ak v e-mailovej správe, ktorú ste obdržali spolu so vstupenkami, nie je uvedené inak, tak vstupenky nie je potrebné vytlačiť a postačí, ak sa pri vstupe do sály preukážete mobilným telefónom so stiahnutými vstupenkami s čitateľným čiarovým kódom.

        Ďakujeme, že šetríte životné prostredie a netlačíte elektronické vstupenky.

        Pri platbe bankovým prevodom nemám k dispozícii tlačidlo mojej banky

        Žiadny problém. Vstupenky je možné uhradiť cez internetové bankovníctvo tých bánk, ktoré máte v ponuke pri platbe. V prípade, že sa tam Vaša banka nenachádza, použite prosím možnosť Platba kartou. Ide o štandardnú platbu kartou a je možné zaplatiť všetkými uvedenými typmi kariet.

        Pri platbe som omylom zrušil nákup a vybrané miesta zostali obsadené

        Ak ešte platba nebola zrealizovaná (napr. ste zrušili nákup pred platbou a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

        Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

        Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

        Pri platbe som zistil, že moja banka má technickú odstávku, avšak vybrané miesta zostali obsadené

        Ak ešte platba nebola zrealizovaná (banka má technickú odstávku a pod.) a Vami zvolené sedadlá sú ešte obsadené, prosím zopakujte nákup neskôr. Vami obsadené miesta budú uvoľnené do predaja do 30 minút od Vášho neúspešného pokusu o nákup.

        Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám nečakať a zakúpiť si iné miesta.

        Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

        Využite platbu kartou - V prípade, že technická odstávka banky bude trvať dlhšiu dobu, môžete pri nákupe využiť Platbu kartou.

        Podľa platobnej brány Besteron moja platba vypršala, no napriek tomu mi boli finančné prostriedky stiahnuté z bankového účtu

        Pri platbách máme s bankami nastavený a dohodnutý časový limit na spracovanie platby 25 minút. Za tento čas musí banka platbu overiť, spracovať a zaslať nám potvrdenie o zrealizovanej platbe.

        Vo Vašom prípade však banka platbu nezrealizovala v tomto limite. Preto boli Vami obsadené miesta uvoľnené do ďalšieho predaja a nákup vstupeniek je potrebné zopakovať.

        Vrátenie finančných prostriedkov - V prípade, že Vám boli finančné prostriedky stiahnuté z Vášho bankového účtu, do 3 pracovných dní od platby Vám budú peniaze automaticky vrátené na Váš účet.

        Vstupenky nemám rezervované - V prípade, že dané vstupenky nemáte rezervované a o predstavenie je veľký záujem a očakáva sa skoré vypredanie predstavenia, odporúčame Vám zakúpiť si iné miesta a použiť priamo platbu kartou namiesto bankového prevodu.

        Vstupenky mám rezervované - V prípade, že dané vstupenky máte rezervované, zopakujte prosím platbu po uplynutí 30 minút.

        Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie a nepríjemnosti, avšak správanie bánk a ich prípadné technické odstávky nevieme ovplyvniť.

        Pri nákupe vstupeniek som omylom zadal nesprávny e-mail

        Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

        Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

        Podľa platobnej brány Besteron moja platba prebehla úspešne, avšak vstupenky mi neboli doručené na moju e-mailovú adresu

        E-mail so vstupenkami sa môže nachádzať v rôznych priečinkoch - Skontrolujte si prosím všetky priečinky doručenej pošty, vrátane Spamu, Nevyžiadanej pošty, Reklamy, Sociálnych sietí a pod.

        Plná e-mailová schránka - Overte si prosím, či nemáte plnú poštovú schránku, čo bráni prijatiu e-mailu so vstupenkami. Po uvoľnení preplnenej poštovej schránky Vám systém automaticky odošle vstupenky ešte raz.

        Nesprávna e-mailová adresa - V prípade, že ste neobdržali vstupenky, je možné, že ste pri nákupe vstupeniek omylom zadali nesprávnu e-mailovú adresu. V takomto prípade nám zašlite Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

        Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

        Omylom som vymazal e-mailovú správu so vstupenkami

        Opätovné zaslanie vstupeniek - Zašlite nám Variabilný symbol alebo ID platby na e-mailovú adresu podpora@ticketware.sk a my Vám vstupenky opätovne zašleme.

        Nedostatok času do začiatku predstavenia - V prípade, že je do začiatku predstavenia už málo času, nahláste v pokladni Variabilný symbol nákupu a naši pokladníci Vám vydajú klasické papierové vstupenky.

        Nenašli ste odpoveď? Kontaktujte prosím našu technickú podporu e-mailom na podpora@ticketware.sk

        • Pomocník
        • Online predaj vstupeniek
        • Doručenie vstupeniek
        Online predaj

        Ak aj vy patríte k tým, ktorí si vstupenky na predstavenia radi kupujú dopredu, odporúčame vám využiť možnosť nákupu vstupeniek na našom webe.

        Zabezpečiť si vstupenky online dopredu má svoje výhody

        • nakúpite komfortne z domu
        • máte isté miesto na sedenie
        • vyhnete sa prípadným radám na pokladni
        • na film nemusíte chodiť s časovým predstihom, stačí tesne pred premietaním
        • v prípade väčšej skupiny máte istotu, že budete sedieť pri sebe
        • vstupenky nemusíte tlačiť, šetríte životné prostredie
        • máte ich vo svojom e-maili, takže v prípade, že sa vám zmení program, viete vstupenku preposlať niekomu inému

        MailTicket

        MailTicket - vstupenka vždy po ruke!

        • vstupenka je vám doručená na e-mail cez službu mailTicket
        • služba je zadarmo
        • keďže je vstupenka vo vašom e-maili, nehrozí, že by ste ju stratili :-)
        • nepotrebujete aplikáciu
        • Pomocník
        • Online predaj vstupeniek
        • Doručenie vstupeniek
        MailTicket

        Zakúpte vstupenku online, s doručením do mobilu

        Na našej webstránke máte možnosť zakúpiť vstupenku cez internet a okamžite ju zaplatiť platobnou kartou alebo prevodom. Nie je nutná tlač vstupeniek. Stačí, ak na vstupe do sály ukážete na svojom mobile e-mail so vstupenkou.

        • okamžité a bezpečné zaplatenie vstupeniek
        • vstupenky sú hneď doručené a máte isté svoje miesta
        • vstupenku v e-maili nie je nutné tlačiť
        • obsluhe ukážete iba čiarové kódy v e-maili
        MailTicket
        • Pomocník
        • Online predaj vstupeniek
        • Doručenie vstupeniek
        Budícheck

        Aplikácia BudíCheck

        • nájdeš v nej program do vybraných kín, divadiel a kultúrnych inštitúcií
        • môžeš si nastaviť sledovanie obľúbených podujatí a prevádzok
        • nakupuješ vstupenky online, rýchlo a jednoducho bez zbytočného čakania v rade
        • vstupenky zakúpené online máš priamo v mobile
        • online vstupenku môžeš darovať svojmu známemu
        • na začiatok podujatia zakúpeného cez BudíCheck ťa upozornia pripomienky
        • vieš sledovať históriu navštívených podujatí
        • máš možnosť ohodnotiť podujatie či miesto konania akcie alebo si hodnotenia pozrieť
        Teraz na Google Play
        Budícheck
        • Pomocník
        • Online predaj vstupeniek
        • Doručenie vstupeniek
        Darčekové karty

        Darujte svojim blízkym zážitok

        Máme pre vás perfektný tip na darček! Naše darčekové karty majú prednabitý kredit, ktorý je možné využiť na návštevu našich predstavení.

        Plastová darčeková karta je zabalená v peknom obale a jej poslaním je niekoho potešiť. Na výber máte z viacerých farebných a tematických motívov, ktoré môžete skombinovať podľa seba.

        Určené:

        • na Vianoce, narodeniny, alebo akýkoľvek sviatok či udalosť
        • univerzálny darček pre mladých aj starších, ktorým neviete čo kúpiť
        • pre rodičov, ktorí nechcú deťom dávať peniaze
        • vhodné aj pre firmy a ich zamestnancov

        Zabudnite na pyžamá, papuče alebo kozmetiku! Darujte svojim milovaným niečo originálne, venujte im zážitok.

        Zakúpte v našej pokladni.

        Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné na prevádzkach prevádzkovateľa Púchovská kultúra s.r.o

        Rezervácia vstupeniek.
        Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho Kino Púchov a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.

        Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas exspirácie rezervácie je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný e-mailom, pokiaľ bol e-mail správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni a to oznámením variabilného čísla rezervácie alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom prevádzkovateľa za účelom kontroly.

        Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. Rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny, prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.

        Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo jeho pracovníkmi. Zákazník súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne, telefonicky alebo kliknutím na odkaz v potvrdení rezervácie.

        Kúpa vstupeniek
        Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, nebol dodaný film, nedostavil sa umelec a podobne) a to maximálne do 7 dní od plánovaného uskutočnenia predstavenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
        V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá zákazníkovi vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ.

        Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.

        ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:

        Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek zákazníkom.



        VYHLÁSENIE POSKYTOVATEĽA PLATOBNEJ SLUŽBY

        Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).

        GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.

        Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.

        Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.

        Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..

        Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.


        Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.

        © 2011 – 2025 Púchovská kultúra s.r.o. & Ticketware SE Všeobecné obchodné podmienky | Mapa stránok
        Divadlo Púchov používa
        softvér na predaj vstupeniek Ticketware